Od momentu kiedy przeczytałam o Bonusie u Danusi wiedziałam że muszę coś uszyć. Miałam w zapasach piękny malinowy agat brazylijski o raz sznurki sutasz w kolorze wanilii. Uznałam że to będzie bardzo fajne połączenie. Udało mi się wygospodarować trochę czasu pomiędzy wekami a piaskownicą i tak powstał mój nowy ulubiony biżutek ;-)
Do wspomnianych wcześniej materiałów dołączyły jadeity i granaty oraz koraliki toho(opaque lustered light bege, silver-lined mauve) i miniduo. Broszka jest niewielka mierzy 5x5 centymetrów jest zamocowana na okrągłej metalowej bazie i podklejona kremową skórką.
 Muszę się przyznać że jak wiele z moich koleżanek po fachu wcześniej zakochałam się w waniliowym acetacie. Pracuje się z nim bardzo przyjemnie i jest taki piękny <3 cudeńko. Tym razem wyjątkowo mogę wam powiedzieć ile sznurka zużyłam na tę konkretną pracę, dokładnie 2 metry które miałam przy pierwszym zamówieniu tego koloru.
Żeby spełnić wymagania trzech kolorów/smaków lodów ale też dla uzupełnienia kolorystyki broszki do lodów waniliowych z malinami dodałam listki  mięty czyli smak pistacjowy.
Broszka była bardzo wdzięczną modelką dlatego zrobiłam jej bardzo dużo zdjęć i miałam problem z wybraniem tych najładniejszych.


 Mam dla was jeszcze banerek ;-)
Witam serdecznie nowych obserwatorów i dziękuję za wszystkie wasze komentarze.
 Pamiętajcie o moim candy gdzie nadal jest coś do zgarnięcia ;-) 
pozdrawiam serdecznie.

15 komentarzy:

  1. Broszka cudnej urody, kolory świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i barrrdzo apetyczna :) I te zgrabne zawijaski :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna broszka, bardzo słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajna, apetyczna taka, kojarzy mi się z owocami w bitej śmietanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka piękna, masz niesamowity talent :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bosh- jaka cudna - aż mi ślinka cieknie tak apetycznie te kolorki się prezentują :) no mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle elegancka broszka :) Chciałoby się ją schrupać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna broszka,a ja bardzo chciałabym umieć sutasz,ale na razie zostaję przy podziwianiu,bo czasu ciągle jak na lekarstwo .
    Dziękuję kochana za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie ją wykonałaś. Podoba mi się bardzo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo, bardzo podoba mi się połączenie kolorków.

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz jest dla mnie radością i motywacją do dalszej pracy.