Kochani dokładnie 1 października 2015 roku dodałam pierwszy biżuteryjny post na tym blogu dlatego chciałam urządzić mały konkurs z nagrodami. Nie będę się dużo rozpisywać jak ważny był to dla mnie rok, jak ważny był każdy komentarz i każdy kolejny obserwator.
Dziękuję Wam wszystkim za to że jesteście, zaglądacie, komentujecie...
A teraz przejdźmy do tego co was najbardziej interesuje czyli do nagród a przewiduję ich trzy.

Nagroda 1 - sutaszowa biżuteria stworzona przeze mnie specjalnie dla wygranej/go zgodnie z jej/jego preferencjami.
Nagroda 2 - łapacz snów  w dowolnej kolorystyce
Nagroda 3 - niespodzianka od Elfa

A teraz kilka zasad
- Aby wziąć udział w zabawie należy wybrać kamyk z poniższego zdjęcia a potem zostawić komentarz pod tym postem z numerkiem swojego kamyczka.
-Wygrywają osoby które pierwsze podadzą numery kamieni ze szczęśliwymi losami.
- Komentarz nie może być anonimowy! W zabawie mogą wziąć udział osoby aktywnie prowadzący blogi nie tylko rękodzielnicze.
- Proszę udostępnić podlinkowany baner candy na pasku bocznym bloga.
- Będzie mi bardzo miło jeśli uczestnicy candy dołączą do obserwatorów bloga. Będzie to dla was korzystne bo wygrana osoba ma dwa tygodnie na zgłoszenie się po nagrodę. Jeśli wygrana się nie zgłosi nagroda przypadnie osobie z kamyczka wybranego przez moje dziecko ;-)
- Każdy ma jedną szansę.
- Zapisy trwają do 1.10.2016 do 23,59 ;-)
- Ogłoszenie wyników 10 października.
Jeśli są jakieś pytania proszę pisać w komentarzu.
To chyba tyle na dzisiaj. Życzę wam powodzenia.
Uwaga! Czas START!

16 komentarzy:

  1. gratuluję rocznicy i cieszę się że do Ciebie trafiłam :)
    i tylko jeden kamyk mam wybrać z tylu ślicznych? to wybieram 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Takie piękne kamyczki i karzesz jeden wybrać - to 20 dla mnie poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pierwszego roczku :* życzę wielu kolejnych :) Dla mnie kamyczek numer 13 - mam nadzieję, że nie będzie pechowy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje!
    Zaglądam często :-)
    Szkoda, że tylko jeden kamyczek... Uwielbiam labradoryty - 20 było, zatem wybieram nr 11.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zleciało :) Pięknie się przez ten rok rozwinęłaś :) Ja też chcę wybrać kamyczek- nr 31 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje roczku:) I życzę wielu lat w blogosferze:) Dla mnie kamyczek nr 5:) I zostaję u Ciebie na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pierwszej rocznicy :)
    Razem z córką wybrałyśmy 15, ale już widzę, że został wybrany, a nie wiem czy można dwa razy ten sam kamień, więc wybieram 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, a że kobiety zawsze 18 lat mają więc i ten numerek wybieram :DD
    banerek zabieram :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Tyle pięknych kamyczków i co wybrać? Do mnie uśmiecha się numer 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Wierzę w szczęście pod nr 27 :) Baner zabieram ze sobą na https://niezchin.blogspot.com/. No i oczywiście zostaję na dłużej w gronie obserwatorów.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja łapię jedyneczkę i zaberam ze sobą banerek na http://30carpediem30.blogspot.com/. Mam nadzieję, że to pod nr 1 ukryje się szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja łapię jedyneczkę i zaberam ze sobą banerek na http://30carpediem30.blogspot.com/. Mam nadzieję, że to pod nr 1 ukryje się szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja wybiorę sobie nr 30, piękny kolorek :) Banerek już umieszczony na blogu http://pracowniapauliny.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja też stanę w kolejce z moim numerkiem 17, bo jest chyba najmniejszy:) Chętnie zostanę tutaj na dłużej, bo jest co pooglądać :)Zapraszam również do mnie w odwiedziny dasanda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie urzekł 23 :) banerek pojawi się dzisiaj na blogu ( po pracy , bo mnie ktoś udusi za siedzenie na blogach ) . Dołączam też do obserwowania bloga :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się zgłaszam do zabawy z numerkiem 4 :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz jest dla mnie radością i motywacją do dalszej pracy.