Chciałam Wam dzisiaj pokazać komplet z kwarcem różowym. Niewielki ale uroczy powstał z myślą o pewnej małej dziewczynce i wcale nie po to żeby go nosiła ale po to by pomóc jej w walce o lepszą przyszłość. Maja urodziła się że źle wykształconym bioderkiem dlatego nie ma jednej nóżki. Jej rodzice mają czas tylko do 15 stycznia by uzbierać ogromną kwotę 400 tysięcy złotych. To przerażająca kwota bo nie stać na nią zwykłego człowieka. Nie stać by pomóc własnemu dziecku... Postawiłam się na tym miejscu dlatego z całych sił wspieram tę akcję zbierania funduszy na operację Majki. Chyba nigdy wcześniej żadna akcja czy zbiórka nie poruszyła mnie tak bardzo, do 15 stycznia tam będzie moje serce.
A jeśli uda się zebrać wystarczającą kwotę, będzie z Mają w każdej sekundzie operacji. 




Jeżeli chcecie zobaczyć Maję to jest jej strona na Facebooku
https://m.facebook.com/profile.php?id=692371094208791&ref=content_filter
Pomóc można tutaj
https://www.siepomaga.pl/nozka-mai?fbclid=IwAR1KLkVVMKcUU2KCfqQABxTCAzXJTQ4SSOFI8idPZDqVmCWT9WPYN1jlHjI
Wpłacając nawet niewielką kwotę  lub wystawiając jakiś przedmiot na grupie na Facebooku
https://m.facebook.com/groups/756524261412754?ref=bookmarks
Jak tylko pozwoli mi czas zrobię coś więcej na licytację lub poszukam czegoś w już gotowych pracach jeśli tego czasu mi zabraknie.
Trzymajcie kciuki razem ze mną by udało nam się zebrać wystarczającą kwotę.
Wybaczcie, że tylko na zdjęciach świątecznie.
Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

każdy komentarz jest dla mnie radością i motywacją do dalszej pracy.