Witajcie. W końcu zmobilizowałam się trochę bardziej i wracam do blogowania mam nadzieję, że będzie to konsekwentne. Ostatnio jestem w strasznym niedoczasie i że wszystkich sił staram się jakoś ogarnąć rzeczywistość. Chciałam się dzisiaj pochwalić prezentem jaki "uplotłam" dla mojej przyjaciółki. Dziki księżyc to wisior ze srebra i dużego okrągłego chalcedony o ślicznej lawndowofioletowej barwie i niesamowitym rysunku. 

 Srebrne druciki wiją się po kamieniu i opłatają wokół siebie jak gałązki pnącza. Towarzystwa helcedonowi dotrzymuje maleńki szafir i turmaliny.
 A tu w towarzystwie moich wcześniejszych prac. Zdjęcie grupowe przed wyruszeniem w świat. Z całej trójki u mnie tylko został środkowy wisior z cytrynem.
Dziki księżyc wpisuje się w majowe wyzwanie szuflady więc niniejszym zgłaszam swój udział😉
Srebro ostatnio zupełnie mną zawładneło a wy poznajcie jakieś nowe techniki a może zdowywacie zupełnie nowe umiejętności? 

5 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wrócisz do blogowania, bo to piękne prace i warto pokazywać je szerszemu gronu odbiorców. Jest mi bardzo miło powitać Cię w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się za każdym razem jak wrzucasz jakiś post :) Wisior jest przepiękny, jestem wielką fanką Twoich prac w tej technice! Jak biżuteria elfa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam w Wyzwaniu Szuflady! Piękna praca, delikatna i subtelna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamień piękny, a całolść prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz jest dla mnie radością i motywacją do dalszej pracy.