Dzień dobry. Nie było mnie tu bardzo długo. Przez ten czas sporo się działo a najważniejsze jest to że dostałam pracę. Zaczęliśmy też generalny remont domu więc ogólnie jestem zarobiona.
Znalazłam jednak chwilę i w międzyczasie niedoczasu stworzyłam brelok. Jest to chyba moja pierwsza praca przeznaczona dla mężczyzny więc tym bardziej wyjątkowa.

Brelok jest związany z kilkoma bardzo ważnymi osobami. Mam nadzieję że będzie długo cieszył właściciela.

Tu kilka fotek z procesu powstawania. 
Jak wam się podoba?
Myślę teraz nad jakimś prezentem dla mojego mężczyzny bo jest jedną z niewielu bliskich mi osób które nie mają nic wykonanego przeze mnie. 
Macie jakieś pomysły. 


6 komentarzy:

  1. Ciężko jest stworzyć coś koralikowego co zadowoli faceta, tym bardziej gratuluję :) coraz lepiej sobie radzisz z koralikami! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :) Bardzo oryginalny i na pewno się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brelok był strzałem w dziesiątkę. Jest przypięty do kluczyków samochodu i rusza z nami w każdą podróż. Jest w nim bardzo zakochany.
    Elfie, jak zawsze zadziwiasz i nigdy nie zawodzisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest naprawdę swietny! Kawał dobrej roboty koralikowej :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz jest dla mnie radością i motywacją do dalszej pracy.