Witam was wszystkich. Ostatnio bardzo mało mnie tutaj z kilku powodów z których najbardziej oczywistym jest pogoda. Cóż,  w takie ciepłe dni raczej nie chce mi się siadać do komputera. Robótki też raczej leżą odłogiem bo w ogrodzie tyle roboty że nie wiadomo gdzie ręce wsadzić.
Poza tym jestem po kolejnych perypetiach z moimi urwiskami. Jesteśmy po zmianie pediatry i kolejnej turze antybiotyku, mam nadzieję, że za kilka miesięcy będę się cieszyć tą zmianą i zdrowiem dzieci.
Sukces z tytułu to ponad 200 polubień mojej strony na Facebooku. I podobna ilość obserwatorów na Instagramie. Z tej okazji urządziłam mały konkurs, w którym do wygrania jest ten wisior.
Wykonany oczywiście przeze mnie.
W centrum piękny labradoryt który mieni się kolorami od złotego przez zielony do turkusowego.

 Jestem bardzo ciekawa waszego zdania odnośnie wisiora. Jak wam się podoba?
Biżuteria jest oczywiście do zgarnięcia.  😉

Zapraszam. 
Niedługo też stuknie dwa latka bloga planuję już małą rozdawajkę. I tak się zastanawiam jaka nagroda najbardziej by wam się podobała? Może macie jakieś typy? 
(przepraszam za ewentualne błędydy  dy post pisany z telefonu w plenerze 😀) 
Pozdrawiam gorąco. 

9 komentarzy:

  1. Wisior piękny, w cudownym kolorze, bardzo dopracowany :) gratuluję wyników :) do ogrodu siłą nikt mnie nie zagoni, ale wiem ile z dziećmi można mieć kłopotów. Życzę więc dużo dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dobry pediatra to skarb. Sama niedawno zmieniłam i jestem zadowolona. Życzę żebyście i Wy byli :)
    Wisior jest przepiękny. Uwielbiam ten ogień w labradorytach. Nie mam fb :/ Gratuluję sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaa najchętniej przygarnelabym jakiś piękny komplet idealny na lato :)

      Usuń
  3. Cudowny wisiorek przygotowałaś :) Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisior jest bardzo udany, ogromnie mi się podoba, jak grają w nim kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. wisior jest obłędny! uwielbiam tego typu biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wisior, pięknie ma dobrane kolory :) Gratuluję 200 polubień! Też niedawno osiągnęłam ten pułap i cieszę się ogromnie ;)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz jest dla mnie radością i motywacją do dalszej pracy.