środa, 14 czerwca 2017

ponadczasowa elegancja

Witajcie. Ostatnio wspominałam Wam, że miałam dwa wesela jednego dnia. Zrobiłam małe prezenciki dla obu par młodych. Dzisiaj chcę wam pokazać prezent dla drugiej pary.
Są to kolczyki i spinki do mankietów z onyksami. Nie do końca znałam upodobania tej pary dlatego postawiłam na klasykę i elegancję.
 bazy do spinek do mankietów kupiłam już jakiś czas temu ale nie do końca wiedziałam jak je ugryźć. chyba nie wyszły najgorzej a przynajmniej mi się podobają.
 Wykorzystałam tu koraliki w kolorze nickel oraz jet.

Dzisiaj bez rozpisywania się. Pozdrawiam serdecznie ;-)

8 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki komplet :) kolczyki piękne, a spinki to bardzo ciekawy dodatek. Zastanawiam się czy mój mąż dałby się na takie namówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet! Bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to był bardzo trafiony prezent :) Komplecik jest elegancki i prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło super :) Piękne kolczyki i spinki :) Można nie trafić z kolorem, ale czerń i stare srebro każdemu przypadnie do gustu :) Para Młoda na pewno jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet! Klasyka zawsze się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Młodzi na pewno byli zachwyceni takim eleganckim prezentem :) Mnie się on szalenie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz jest dla mnie radością i motywacją do dalszej pracy.