Witajcie. Ostatnio wspominałam Wam, że miałam dwa wesela jednego dnia. Zrobiłam małe prezenciki dla obu par młodych. Dzisiaj chcę wam pokazać prezent dla drugiej pary.
Są to kolczyki i spinki do mankietów z onyksami. Nie do końca znałam upodobania tej pary dlatego postawiłam na klasykę i elegancję.
 bazy do spinek do mankietów kupiłam już jakiś czas temu ale nie do końca wiedziałam jak je ugryźć. chyba nie wyszły najgorzej a przynajmniej mi się podobają.
 Wykorzystałam tu koraliki w kolorze nickel oraz jet.

Dzisiaj bez rozpisywania się. Pozdrawiam serdecznie ;-)

13 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki komplet :) kolczyki piękne, a spinki to bardzo ciekawy dodatek. Zastanawiam się czy mój mąż dałby się na takie namówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. Może akurat mu się spodoba zrobiony własnoręcznie przez żonę dodatek 😉

      Usuń
  2. Piękny komplet! Bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to był bardzo trafiony prezent :) Komplecik jest elegancki i prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Starał się ograniczyć do minimum oprawę bo inaczej w mojej głowie zaczynały kiełkować ekstrawaganckie pomysły i połączenia kolorystyczne 😀

      Usuń
  4. Wyszło super :) Piękne kolczyki i spinki :) Można nie trafić z kolorem, ale czerń i stare srebro każdemu przypadnie do gustu :) Para Młoda na pewno jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet! Klasyka zawsze się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Młodzi na pewno byli zachwyceni takim eleganckim prezentem :) Mnie się on szalenie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prostota zawsze się sprawdza:) Spinki fantastyczne,podobają mi się bardziej niż kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz jest dla mnie radością i motywacją do dalszej pracy.