Pokazywałam Wam już Royalowy Grzebyk dzisiaj przyszedł czas na pokazanie co zrobiłam z paczuszki od Korallo.pl.
nie pytajcie mnie ile razy zmieniałam koncepcję i kombinowałam i zmieniałam. w końcu jednak udało mi się dojść do konkretnego wyniku. mam nadzieję, że wam się spodoba.
W paczuszce znalazłam dwa cudnej urody jadeity, chwost, sutasz i sporo półfabrykatów do wykorzystania. Świetnie pracowała mi się z tymi pięknymi okazami jadeitu i już mam w swojej kolekcji kolejny, który niedługo obszyję sutaszem i koralikami.
Długo nie mogłam się przekonać do chwostów i choć od jakiegoś czasu mam kilka w swoich zbiorach to jeszcze żaden nie ujrzał światła dziennego. Tym razem użycie chwosta było obowiązkowe więc nie miałam wyboru, ale wiecie co? Nie żałuję bo okazał się świetnym dodatkiem. Nie byłabym jednak sobą gdybym nie dała sobie kilku możliwości. Chwost można odpiąć i nosić wisior bez niego, ale też sam chwost można założyć na łańcuszek i nosić jako główną ozdobę. Takie trzy w jednym. Niestety ostatniego wariantu nie uchwyciłam na zdjęciach, ale postaram się poprawić ;-)

Miałam bardzo trudny wybór jeśli chodzi o kolory, bo przyznajcie że połączenie bordo z różowymi i łososiowym do najłatwiejszych nie należy. Postawiłam na kolor oberżyny, kanienie zamknęła w koralikach toho higher-metallic dark amethyst. Dodałam trochę tego i owego, tył podkleiłam i podszyłam skórką. całość prezentuje się chyba całkiem nieźle

Dziękuję bardzo za wszystkie wasze komentarze i wsparcie. Zawsze mnie motywują do dalszej pracy. Tym razem Polskę postaram się wam pokazać zaraz po opublikowaniu albumu konkursowego, ale kto wie co z moich zamiarów wyjdzie. Pozdrawiam i życzę przyjemnego długiego weekendu.

6 komentarzy:

  1. kolory nie bardzo w moim guście, ale wisior prezentuje się bardzo okazale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisior bardzo ładny, lubię bordo :) ja się osobiście do wisiorów przekonałam niedawno, nie bardzo lubiłam jak mi coś dyndalo u szyi, zdecydowanie wolałam naszyjniki. Ale jak się przełamałam do szycia wisiorów to i zaczęłam je nosić :) Twój też bym chętnie założyła :) Chwosty są fajne, tylko się cholery gniotą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, lubię bordo i fajnie je połączyłaś z innymi kolorami :) Pomysł z odpinanym chwostem też genialny, lubię taką "multibiżuterię" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, gdyby ten wisior trafił w moje ręce, nosiłabym go z największą przyjemnością. Jest prześliczny! Świetnie poradziłaś sobie z połączeniem kolorów, formą i w ogóle. Po prostu jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wisior, choć pewnie nie połączyłabym tak kolorów - a tu proszę jak świetnie ze sobą współgrają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wisior jest fantastyczny :) Bardzo umiejętnie połączyłaś bordo, róż i łososiowy :) A chwost to super dodatek do wisiora :) Ja ich ostatnio nadużywam :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz jest dla mnie radością i motywacją do dalszej pracy.